SHORAKA

دل آرا شرکاء و سروده های بسیار زیبا و دلنشین DELARA SHORAKA

SHORAKA

دل آرا شرکاء و سروده های بسیار زیبا و دلنشین DELARA SHORAKA

shoraka

به مناسبت روز جهاد کشاورزی

شعر و سروده دلنواز بانو " دل آرا شرکاء" رو ، به شما خواننده عزیز  تقدیم میکنم .

 

من میکارم دانه گندمی

در دامان طبیعت

من کِشت میکنم

گندم زاری از طلا

درون دستان من است

آن جواهرسرسبز رویا

من در اندیشه ام دارم ،

آن آسایش فردایت

تو از من میخری

آن میوه گل معرفت

در جهاد کشاورزی من

می دانم

کسی گرسنه

سر بر بالین نمی گذارد

چرا که من کاشته ام

گندم زاری در دل طبیعت

( دل آرا شرکاء )   

27 /  3 / 1399

 



shoraka

به مناسبت روز جهانی گل

 

من شاخه گلی دارم 

آکنده از عطر گل یاس

می بویم شمیم آن عطر گل یاس

به ناگاه مرا برد 

به یاد آن عشق دیرینه

آن یار دُردانه

عشق او باز شکفته شد

در قلب پژمرده

در شگفتم از جادوی

آن گل زیبا

که زنده کرد آن عشق را 

در سینه دل آرا

پس هر که ، کِشت کرد گُلی زیبا

زنده کرد عشق را در دلها

ای که با عشق پروراندی

گُل های دل آرا 

تو را تحسین میکنم

که شدی شمع فروغ دلها

 

( دل آرا شرکاء )

25/3/99